tichy tichy
294
BLOG

bye, bye SG

tichy tichy Polityka Obserwuj notkę 113

Daję tej notce godzinę na cyrkulację (lub jej brak) na prawym pasku - ostatnio zwanym SB, stroną boczną.

Od kilku dni mam ten dylemat moralny: czy mam postąpić jak mi honor i przyzwoitość nakazuje, czy raczej posłuchać mego konformistycznego ja?

Jestem za kulturą. Nienawidzę chamstwa, arogancji, agresji, tępej ignorancji.

Jeszcze bardziej nie trawię chamstwa ubranego w kulturalne szatki.

A już zupełnie nie znoszę "plemienności" - gdy nasz bluźni, chwała. Gdy naszemu bluźnią - na pohybel.

Winny przez asocjację.... Za Chrobrego, jak kto wywołańcowi choć podał łyk wody, sam się stawał wywołańcem... Jak dawno to było?

Nie aprobuję - choć uprzednio zaaprobowałemv kilkając w odpowiednio okienko -  nowego punktu regulaminu, każącego mi blokować tych, których sam nie zablokowałem. 

I jeszcze przy tym - właściciele Salonu 24 vwyręczają mnie w tym, tak że nic nie muszę robić, poza radowaniem się życiem i nadchodzącymi Świętami.

Za godzinę kliknę "odblokuj".

tichy
O mnie tichy

tichy jaki jest każdy widzi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka