tichy tichy
408
BLOG

moja pierwsza usunięta notka

tichy tichy Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

Szanownych czytelników i komentatorów powiadamiam, że ostatnia notka ""mój drugi ban, i za co - za haiku?" została usunięta. Prawdopodobnie za haiku:

Strona, której szukasz, nie została odnaleziona

Przyczyną może być niewłaściwy adres lub strona została usunięta. Przekierowaliśmy Cię na stronę główną naszego serwisu. Spróbuj odnaleźć tekst na interesujący Cię temat w wyszukiwarce Salonu24 lub za pomocą tagów.

Jeżeli nie odpowiedziałem na jakieś ostatnie komentarze - przepraszam, nie z mojej winy. Notki nie ma, ani komentarzy pod nią.

Czekam na wyjaśnienie od administracji. W zależności od odpowiedzi - albo pozostanę na salonie, albo odejdę.


z ostatniej chwili, wszak cisza wyborcza - więc nic waznego innego się nie może dziać:

Admin, znany nam powszechnie, poinformował mnie, że "za złamanie regulaminu".

Stąd hipotezy, że to moje błędne ustawienie Firefoxa, można rozbić o kant - na korzyść przypuszczenia, że to S24 podstawił sanki.

Oczywiście, poprosiłem o wyszczególnienie punktu złamanego, ale jak na razie bez odpowiedzi.

Zachodzi podejrzenie, że zapytuję robota, albowiem nie żywy człowiek, nawet admin jaki, jeno robot - w skrócie "bot" - odpowiedział...  coś jak dyskutować z automatyczną sekretarką...


Po pięciu dniach, dnia 29 października (lub 30-go wg. niektórych),  przypadkowy "bug" - jak sugerowali komentatorzy - wziął i się sam naprawił, i na nic nie trzeba było klikać. Wszystko wróciło samo do normy.

Hm...

Jak mówią - jak jesteś paranoikiem, nie znaczy, że ONI przeciw tobie nie spiskują...

tichy
O mnie tichy

tichy jaki jest każdy widzi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka